Peakbagger.com

Elevation:16854 ft / 5137 m

Ascent Trip Report

Mt. Ararat
Korraldasime E+ reisi Araratile. Kõik 15/15 jõudsid tippu. Kohalik partner oli Ararat Saltik ettevõte (Adem).

Reisil olid:
Kristen, Allan, Kaspar, Georg, Sten, Kaia, Maie, Ralf, Andre, Marika, Kerli, Märt, Laura, Karl, Tuuli.

Tegime enne ühepäevase Mt Süphani aklimatimatka.

1. Pâev
Tulime autodega Dogubayezitist 2200m peale, sealt 5h üles C1 3300m peale laagrisse. Magasime öö ära.

2. Päev
Käisime 4150m peal aklimatimatkal väikeste kottidega 3h tõus. Olime üleval laagris CA 2h, et aklimatiseeruda.

3. Päev
Viisime laagri üles 4150m peale. Startisime hommikul 9.00 ja 3h hiljem olime raskete kottidega üleval. 16.00 tegime briifi, kus arutasime läbi tipupäeva. Enne ja peale briifi magati.

4. Päev
01.00 oli âratus ja 02.00 start. 5h hiljem olime üleval. Alla C2 tulek võttis 2h. Kaotasin eelnev päev drooni âra ja käisime Märt Lumega seda otsimas, aga ei leidnud.
Tulime veel alla C1 laagrisse ja õhtul oli hull torm. Mängisime kaarte telgis ja nautisime looduse võimu.
Seljas oli tipupäeval kõige külmemal ajal: pikk alussärk, fliis, õhuke sulekas, koorik.
Jalad: õhukesed matkapüksid, koorikpüksid

5. Päev
C1 3300 pealt alla 2200 peale ja Dogubayeziti hotelli.
Summary Total Data
    Time:5 Hours
Descent Statistics
    Time:2 Hours

This page has been served 119 times since 2005-01-15.

Copyright © 1987-2022 by Peakbagger.com. All Rights Reserved. Questions/Comments/Corrections? See the Contact Page Terms of Service